UNDERVISERE_

Vi har nogle af landets dygtigste børnebogs- og manuskriptforfattere som undervisere på skolen. Fælles for alle er, at de har lavet underholdning til børn og unge på flere forskellige platforme. Udover de faste undervisere vil du også møde gæstelærere og oplægsholdere fra alle relevante brancher.

Dennis Glintborg

Hanne Kvist

Rebecca Bach-Lauritsen

Tomas Lagermand Lundme

Tone Ottilie

Karin Evin Worsøe

Sanne Munk Jensen

Nikolaj Tarp

Simon Jon Andreasen

Kim Fupz Aakeson

Charlene Putney

Pernille Bønløkke
Toustrup

Elin Algreen-Petersen

NYHEDSBREV_

Ved at klikke på “tilmeld nyhedsbrev” accepterer du at sende dine oplysninger til Manuskriptskolen, som vil bruge dem i henhold til vores politik om beskyttelse af personlige oplysninger. Læs vores persondatapolitik her.

STØTTET AF_

Example Title 1